sobota, 2 marca 2013

Liebster Award

Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Award za co bardzo chciałabym podziękować Paulinie MarkiewiczNominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.
Tak więc poniżej przedstawiam zadane mi pytania:
1 Masz jakieś zwierzątko?
2 Co lubisz robić w wolnym czasie?
3.Gdzie chciałabyś spędzić przyszłe wakacje?
4. Wolisz kakao, czy gorącą czekoladę?
5. Rolki czy łyżwy? A może ani to ani to?
6. Ulubiona pora roku?
7. Spod jakiego znaku zodiaku jesteś?
8. Jaki masz kolor oczu? A jaki chciałbyś mieć?
9. Grasz na jakimś instrumencie?
10. Dlaczego piszesz bloga?
11. Ulubiony owoc? (nie miałam już co wymyślić xd)
A oto moje odpowiedzi:
1) Aktualnie nie mam. Miałam psa.
2) Słuchać muzyki, spotykać się z przyjaciółmi, pisać na blogu.
3) Marze o wyjeździe do Londynu.
4) Kakao.
5) I to i to.
6) Lato.
7) Skorpion.
8) Niebieskie, chciałabym mieć jeszcze bardziej niebieskie, jak ocean.
9) Nie.
10) Kiedyś spontanicznie zabrałam się za to. Okazało się, że to świetny sposób na odreagowanie i poprawę humoru.
11) Truskawki, arbuz.
Oto lista nominowanych przeze mnie blogów:
*onedirectiontujulia.blogspot.com/
*dreams-do-not-even-dreamed.blogspot.com
*my-world-and-one-direction.blogspot.com
*stereo-soldier.blogspot.com/
*polska-imaginy-one-direction.blogspot.com/
*sameemistakess.blogspot.com/
*and-little-things-1d.blogspot.com/
*imaginy1direction.blogspot.com/
*overgame-hazard1d.blogspot.com/
*wildworld69.blogspot.com/
*socanwedoitalloveragain11.blogspot.com/
 Pytania do Was:
1. Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
2. Często płaczesz?
3. Jaki lody lubisz najbardziej?
4. Co w ludziach cenisz najbardziej?
5. Jak wygląda według Ciebie idealna randka?
6. Jaki rodzaj filmów lubisz najbardziej?
7. Który z chłopaków z 1D jest do Ciebie najbardziej podobny?
8. Co robisz gdy piszesz imaginy, że są tak dobre? (słuchasz muzyki itd. ?)
9. Ulubiony kolor?
10. Największe marzenie, które się spełniło to?
11. Jakiej muzyki słuchasz oprócz 1D?
No to czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi.

w sekrecie Wam powiem, że w głowie mam już kolejny rozdział.
teraz tylko przelać go na ''papier''.
więc myślę, że nowa notka już jutro. 
xoxo.

6 komentarzy:

  1. dzięki za nominację i w ogóle. Było to już tyle razy że odpowiem tutaj dobrze?
    1. Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
    Jak komuś pomogę, jak widzę moje miśki w TV albo gdzie indziej, jak jestem szczęśliwa.
    2. Często płaczesz?
    Czasem
    3. Jaki lody lubisz najbardziej?
    czekoladowe i truskawkowe a i orzechowe.
    4. Co w ludziach cenisz najbardziej?
    Szczerość i szacunek/
    5. Jak wygląda według Ciebie idealna randka?
    Nie wiem :) Romantycznie, spacer.
    6. Jaki rodzaj filmów lubisz najbardziej?
    Sensacyjne typu James BOnd ale i romantyczne. a i Sagę Zmierzch.
    7. Który z chłopaków z 1D jest do Ciebie najbardziej podobny?
    Do mnie? Chyba Liam, ale ubieram się jak Louis i Harry.
    8. Co robisz gdy piszesz imaginy, że są tak dobre? (słuchasz muzyki itd. ?)
    hehe ja? Słucham różnych piosenek. i czytam książki, bo z nich często czerpie pomysły.
    9. Ulubiony kolor?
    Niebieski <3
    10. Największe marzenie, które się spełniło to?
    Chciałam zamieszkać w domu, a nie w mieszkaniu ;)
    11. Jakiej muzyki słuchasz oprócz 1D?
    Feel, i takich raczej starych wykonawców. Whitney Houston, Phil Collins.


    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo za nominację! ♥

    http://socanwedoitalloveragain11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje

    zapraszam do mnie, ponieważ dawno Cię tam nie było; http://heart-attack-lets-just-be-friends.blogspot.com/2013/03/rozdzia-x.html

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. moi przyjaciele, słońce, radość innych, zakochane pare :D
    2. Tak, czasami potrafię płakać z byle powodu :/
    3. straciatella, miętowe.
    4. podejście to drugiej osoby i szczerość.
    5. długi spacer, plaża, zachód słońca, konna przejażdżka i kolacja. ;-)
    6.science fiction <3
    7. Niall oczywiście. tak samo dużo jemy h3h3h :D
    8. z reguły nachodzi mnie coś wena podobieństwo weny, siadam wygodnie na łóżku i wymyślam. plus moim sekretem jest duza ilosc przeczytanych książek, daje to ogromny wybór słownictwa :D
    9.turkus i miętowy.
    10. nie mam pojęcia, może zakup działki przez moich rodziców?
    11. tak naprawdę najwiecej słucham rocka, indie rocka i troche metalu.

    I bardzo chciałam podziękować za nominację spróbuję też wykorzystać akcje na naszym blogu! <3
    -Nacia.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. bliscy
    2. niezbyt, ale jak już to, gdy mam wyraźny ku temu powód
    3. czekoladowe<3
    4. szczerość:)
    5. dla mnie nie ma takiej idealnej, wystarczy, że będzie przy mnie osoba, którą kocham, a wtedy nic innego nie jest ważne;)
    6. komedie romantyczne^~^
    7. chyba Harry, bo też mam zielone oczy, ale z charakteru to Zayn, niepokorna dusza xd
    8. musyka mnie nastraja przy pisaniu, jak znajdę odpowiedni kawałek to idzie z górki;p
    9. fioletowy
    10.mój dziadek pokonał raka:)
    11. Little Mix, The Wanted, Kelly Clarckson, Mariah Carey, Avril Lavigne, Rihanna... to co się akurat nawinie;D

    Dzięki za nominacje:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję, już odpowiedziałam :)
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń